1.kötet: Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2021. évi kutatásai

Tartalom

Előszó, tartalom PDF
Tózsa István
Fogyasztói márkaérték az országmárkázásban PDF
Jenes Barbara
A coopetition-modell új dimenziói a helymarketingben PDF
Piskóti István
Mitől lesz jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok a Covid-19 idején PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc
Gazdasági tényezők, folyamatok és szereplők a térben PDF
Korompai Attila
A vagyoni szemléletű fenntarthatóság mérése – elmélet, gyakorlat és területi vonatkozások PDF
Kovács Antal Ferenc
Partnerség és technológia a városok fejlődésében PDF
Farkas Sára
Hiperinfláció – politika és hosszú távú ciklusok Venezuela életében PDF
Forman Balázs
Magyarország és a Kárpátok makrorégió geopolitikai/geoökonómiai helyzete a jelenleg formálódó eurázsiai erőtérben PDF
Bernek Ágnes
Ha angolra fordítunk – fordítástechnika egyetemi kutatóknak és oktatóknak PDF
Catherine R. Feuerverger
Kitörés a földrajz és a világjárvány fogságából – az izraeli innovációs ökoszisztéma jó gyakorlatai PDF
Szolnoki Szabolcs
A Lakiteleki Népfőiskola belhoni értékfeltáró kollégiumainak módszertana és a feltárt értékek megjelenítésének XXI. századi lehetőségei PDF
Hágen Ádám
Magyarságtudat, magyar identitás a Metaverzumban – a jövő értékmegőrzési módszerei PDF
Tózsa István
A nemzeti identitás, mint fenomén – logikai tábla és példák PDF
Müller Andor


SZERKESZTŐ: Tózsa István



ISSN 2939-516X

Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)