1.kötet: Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2021. évi kutatásai
Tartalom
| Előszó, tartalom |
PDF |
| Tózsa István |
| Fogyasztói márkaérték az országmárkázásban |
PDF |
| Jenes Barbara |
| A coopetition-modell új dimenziói a helymarketingben |
PDF |
| Piskóti István |
| Mitől lesz jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok a Covid-19 idején |
PDF |
| Papp-Váry Árpád Ferenc |
| Gazdasági tényezők, folyamatok és szereplők a térben |
PDF |
| Korompai Attila |
| A vagyoni szemléletű fenntarthatóság mérése – elmélet, gyakorlat és területi vonatkozások |
PDF |
| Kovács Antal Ferenc |
| Partnerség és technológia a városok fejlődésében |
PDF |
| Farkas Sára |
| Hiperinfláció – politika és hosszú távú ciklusok Venezuela életében |
PDF |
| Forman Balázs |
| Magyarország és a Kárpátok makrorégió geopolitikai/geoökonómiai helyzete a jelenleg formálódó eurázsiai erőtérben |
PDF |
| Bernek Ágnes |
| Ha angolra fordítunk – fordítástechnika egyetemi kutatóknak és oktatóknak |
PDF |
| Catherine R. Feuerverger |
| Kitörés a földrajz és a világjárvány fogságából – az izraeli innovációs ökoszisztéma jó gyakorlatai |
PDF |
| Szolnoki Szabolcs |
| A Lakiteleki Népfőiskola belhoni értékfeltáró kollégiumainak módszertana és a feltárt értékek megjelenítésének XXI. századi lehetőségei |
PDF |
| Hágen Ádám |
| Magyarságtudat, magyar identitás a Metaverzumban – a jövő értékmegőrzési módszerei |
PDF |
| Tózsa István |
| A nemzeti identitás, mint fenomén – logikai tábla és példák |
PDF |
| Müller Andor |
SZERKESZTŐ: Tózsa István
ISSN 2939-516X
Copyright (c) 2025
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)