KIADVÁNYOKEN

2024

11.kötet: Digitális technológia a településfejlesztésben – Interjúkötet az okostelepülések gyakorlatáról Magyarországon

HÍRÖS VÁROS AZ AAFŐDÖN KECSKEMÉT - Válogatott tanulmányok a kecskeméti településmarketing témaköréből

Kecskemét a világ közepe – településmarketing mindenkinek

14.kötet: Városfejlesztés a technológiai innovációk korában – tanulmánykötet

15.kötet: Identitásmenedzsment III. avagy A globalista pénzügyi elit által diktált geopolitikai érdekérvényesítés hatalomtechnikai játszmái 2024-ben, és Magyarország helyzete, lehetőségei

2023

Dr. Piskóti István: Településmarketing stratégiai kézikönyv

9.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2023. évi kutatásai

10.kötet: Modern kihívások a helymarketingben: Identitás – Arculat – Kommunikáció – Stratégia - Digitalizáció

12.kötet: Identitásmenedzsment II. - Ideológiák hálójában

2022

1.kötet: Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2021. évi kutatásai

2.kötet: A magyar identitás szavakban szöveggyűjtemény

3.kötet: Urbánus jövőnk a technológia tükrében

4.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2022. évi kutatásai

5.kötet: Település – adat – tervezés. Társadalmi és gazdasági kihívások a Big Data korában

6.kötet: Identitásmenedzsment

7.kötet: Városmarketingtől a városarculatig - válogatott tanulmányok a helymarketing területeiről

8.kötet: Vagyoni szemléletű fenntarthatóság. Elmélet és gyakorlat



ISSN 2939-516X

Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)