7.kötet: Városmarketingtől a városarculatig - válogatott tanulmányok a helymarketing területeiről

Tartalom

Előszó, tartalom PDF
Jenes Barbara
Helyértékesítés, helypromóció, helymarketing, helymárkázás PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc, Vas Magdolna
A városmárkázás 6P modelljei összehasonlító elemzés PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc, Marxer Vivien Edina
A városarculat szerepe a városmárkázásban PDF
Jenes Barbara
Településképi Arculati Kézikönyvek (TAK) helymarketing aspektusú kutatásai 2017-2022 között PDF
Kasza Zsolt
„Kis város, nagy szívvel” - Lébény márkaépítése a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Gyémánt Díjára benyújtott pályázatain keresztül PDF
Bognár Laura, Papp-Váry Árpád Ferenc
Városarculat megújítása Fót példáján keresztül PDF
Jenes Barbara
Szikszó – a kisvárosi újrapozícionálási modell - marketingorientált fejlesztés, márkázás, arculat és közösségépítés PDF
Piskóti István


SZERKESZTŐ: Jenes Barbara



ISSN 2939-516X

Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)