10.kötet: Modern kihívások a helymarketingben: Identitás – Arculat – Kommunikáció – Stratégia - Digitalizáció
Tartalom
| Előszó, tartalom |
PDF |
| Jenes Barbara |
| Nemzeti identitás és szuverenitás a Metaverzumban |
PDF |
| Tózsa István, Baltavári Tamás |
| A mesterséges intelligencia, a kiterjesztett és virtuális valóság kapcsolódási pontjai |
PDF |
| Szabó Lóránt, Lics Imre, Kun Krisztián |
| Digitális trendek a helymarketingben |
PDF |
| Jenes Barbara |
| Városfal romokon virágzó virtuális valóság, avagy innovatív technológiák, különleges megoldások a városmarketingben |
PDF |
| Papp-Váry Árpád Ferenc, Vas Magdolna |
| Vírusmarketing és városmarketing: Amikor a kreatív kommunikáció egy vírushoz hasonlóan terjeszti a település jóhírét |
PDF |
| Papp-Váry Árpád Ferenc, Marton Lilla, Szabó Máté |
| Szlogenre hangolva: Budapest kerületeinek és Magyarország megyei jogú városainak szlogenjei |
PDF |
| Papp-Váry Árpád Ferenc, Gajáta Fanni |
| A logó mint a települési márkaarculat kiemelt eleme: Budapest kerületeinek és Magyarország megyei jogú városainak gyakorlata |
PDF |
| Papp-Váry Árpád Ferenc, Gajáta Fanni |
| Ragaszkodás – elégedettség – elvándorlás. A településről elvándorlók bevonása a helymárkázásba |
PDF |
| Hajnal Virág |
| A márkaérték mérése és a világ top márkái – Még mindig az amerikai brandek dominálnak,de Eurázsia márkái feljövőben |
PDF |
| Papp-Váry Árpád Ferenc, Zsebők Anita, Mundi Hella, Moldoványi Martin, Muslimani Roland |
| Rendezvénystratégia kerestetik – nagyrendezvények szerepe a városmarketingben |
PDF |
| Piskóti István |
SZERKESZTŐ: Jenes Barbara
ISSN 2939-516X
Copyright (c) 2025
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)