10.kötet: Modern kihívások a helymarketingben: Identitás – Arculat – Kommunikáció – Stratégia - Digitalizáció

Tartalom

Előszó, tartalom PDF
Jenes Barbara
Nemzeti identitás és szuverenitás a Metaverzumban PDF
Tózsa István, Baltavári Tamás
A mesterséges intelligencia, a kiterjesztett és virtuális valóság kapcsolódási pontjai PDF
Szabó Lóránt, Lics Imre, Kun Krisztián
Digitális trendek a helymarketingben PDF
Jenes Barbara
Városfal romokon virágzó virtuális valóság, avagy innovatív technológiák, különleges megoldások a városmarketingben PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc, Vas Magdolna
Vírusmarketing és városmarketing: Amikor a kreatív kommunikáció egy vírushoz hasonlóan terjeszti a település jóhírét PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc, Marton Lilla, Szabó Máté
Szlogenre hangolva: Budapest kerületeinek és Magyarország megyei jogú városainak szlogenjei PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc, Gajáta Fanni
A logó mint a települési márkaarculat kiemelt eleme: Budapest kerületeinek és Magyarország megyei jogú városainak gyakorlata PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc, Gajáta Fanni
Ragaszkodás – elégedettség – elvándorlás. A településről elvándorlók bevonása a helymárkázásba PDF
Hajnal Virág
A márkaérték mérése és a világ top márkái – Még mindig az amerikai brandek dominálnak,de Eurázsia márkái feljövőben PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc, Zsebők Anita, Mundi Hella, Moldoványi Martin, Muslimani Roland
Rendezvénystratégia kerestetik – nagyrendezvények szerepe a városmarketingben PDF
Piskóti István


SZERKESZTŐ: Jenes Barbara



ISSN 2939-516X

Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)