09.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2023. évi kutatásai
Tartalom
Előszó, tartalom |
PDF |
Catherine R. Feuerverger |
Két robot regénye |
PDF |
Cséfalvay Zoltán |
Az (okos)városok jövője egy misszióvezérelt fejlesztéspolitika tükrében |
PDF |
Somogyi-Farkas Sára |
Nigéria geoökonómiai helyzete |
PDF |
Forman Balázs |
Lehetőségek az applikációs-életterek európai megjelenésére |
PDF |
Hágen Ádám, Mayer Balázs |
Modern kihívások a településmarketingben |
PDF |
Jenes Barbara |
Az illegális hulladéklerakás társadalmi-gazdasági összefüggései |
PDF |
Kerekes Sándor |
A gazdaságfejlesztést szolgáló EU támogatások hatása a vállalkozói szféra területi koncentrációjára az Alföldön |
PDF |
Korompai Attila |
A természeti tőke, mint termelési tényező: növekedési regresszió elemzés |
PDF |
Kovács Antal Ferenc |
Ideológiai identitástípusok változásai, avagy ígéretek és valóság: Magyarország a XX. század közepétől 2023-ig |
PDF |
Müller Andor |
Zöld identitás építése a futball világában, mint a helymarketing sajátos eszköze: a Forest Green Rovers, a világ első karbonsemleges klubjának esete |
PDF |
Papp-Váry Árpád Ferenc |
A településmarketing-stratégia alapjai |
PDF |
Piskóti István |
„Kis-Kína” Budapesten |
PDF |
Schuchmann Júlia |
Megosztáson alapú gazdaság (sharing economy) és a fenntartható fejlődés – az Uber és az Airbnb példáján |
PDF |
Szabó Kinga |
A Neumann János Egyetem és technológiai spin-off vállalkozásainak lehetőségei az EU Tanácsának 2024. évi soros magyar elnökségi időszakában |
PDF |
Szolnoki Szabolcs |
A „halálzóna” földrajza Magyarországon |
PDF |
Tózsa István |
Közgazdaságtan és politikai gazdaságtan |
PDF |
Trautmann László |
SZERKESZTŐ: Catherine Feuerverger
ISSN 2939-516X
Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)