09.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2023. évi kutatásai
Tartalom
| Előszó, tartalom |
PDF |
| Catherine R. Feuerverger |
| Két robot regénye |
PDF |
| Cséfalvay Zoltán |
| Az (okos)városok jövője egy misszióvezérelt fejlesztéspolitika tükrében |
PDF |
| Somogyi-Farkas Sára |
| Nigéria geoökonómiai helyzete |
PDF |
| Forman Balázs |
| Lehetőségek az applikációs-életterek európai megjelenésére |
PDF |
| Hágen Ádám, Mayer Balázs |
| Modern kihívások a településmarketingben |
PDF |
| Jenes Barbara |
| Az illegális hulladéklerakás társadalmi-gazdasági összefüggései |
PDF |
| Kerekes Sándor |
| A gazdaságfejlesztést szolgáló EU támogatások hatása a vállalkozói szféra területi koncentrációjára az Alföldön |
PDF |
| Korompai Attila |
| A természeti tőke, mint termelési tényező: növekedési regresszió elemzés |
PDF |
| Kovács Antal Ferenc |
| Ideológiai identitástípusok változásai, avagy ígéretek és valóság: Magyarország a XX. század közepétől 2023-ig |
PDF |
| Müller Andor |
| Zöld identitás építése a futball világában, mint a helymarketing sajátos eszköze: a Forest Green Rovers, a világ első karbonsemleges klubjának esete |
PDF |
| Papp-Váry Árpád Ferenc |
| A településmarketing-stratégia alapjai |
PDF |
| Piskóti István |
| „Kis-Kína” Budapesten |
PDF |
| Schuchmann Júlia |
| Megosztáson alapú gazdaság (sharing economy) és a fenntartható fejlődés – az Uber és az Airbnb példáján |
PDF |
| Szabó Kinga |
| A Neumann János Egyetem és technológiai spin-off vállalkozásainak lehetőségei az EU Tanácsának 2024. évi soros magyar elnökségi időszakában |
PDF |
| Szolnoki Szabolcs |
| A „halálzóna” földrajza Magyarországon |
PDF |
| Tózsa István |
| Közgazdaságtan és politikai gazdaságtan |
PDF |
| Trautmann László |
SZERKESZTŐ: Catherine Feuerverger
ISSN 2939-516X
Copyright (c) 2025
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)