09.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2023. évi kutatásai

Tartalom

Előszó, tartalom PDF
Catherine R. Feuerverger
Két robot regénye PDF
Cséfalvay Zoltán
Az (okos)városok jövője egy misszióvezérelt fejlesztéspolitika tükrében PDF
Somogyi-Farkas Sára
Nigéria geoökonómiai helyzete PDF
Forman Balázs
Lehetőségek az applikációs-életterek európai megjelenésére PDF
Hágen Ádám, Mayer Balázs
Modern kihívások a településmarketingben PDF
Jenes Barbara
Az illegális hulladéklerakás társadalmi-gazdasági összefüggései PDF
Kerekes Sándor
A gazdaságfejlesztést szolgáló EU támogatások hatása a vállalkozói szféra területi koncentrációjára az Alföldön PDF
Korompai Attila
A természeti tőke, mint termelési tényező: növekedési regresszió elemzés PDF
Kovács Antal Ferenc
Ideológiai identitástípusok változásai, avagy ígéretek és valóság: Magyarország a XX. század közepétől 2023-ig PDF
Müller Andor
Zöld identitás építése a futball világában, mint a helymarketing sajátos eszköze: a Forest Green Rovers, a világ első karbonsemleges klubjának esete PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc
A településmarketing-stratégia alapjai PDF
Piskóti István
„Kis-Kína” Budapesten PDF
Schuchmann Júlia
Megosztáson alapú gazdaság (sharing economy) és a fenntartható fejlődés – az Uber és az Airbnb példáján PDF
Szabó Kinga
A Neumann János Egyetem és technológiai spin-off vállalkozásainak lehetőségei az EU Tanácsának 2024. évi soros magyar elnökségi időszakában PDF
Szolnoki Szabolcs
A „halálzóna” földrajza Magyarországon PDF
Tózsa István
Közgazdaságtan és politikai gazdaságtan PDF
Trautmann László


SZERKESZTŐ: Catherine Feuerverger



ISSN 2939-516X

Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)