7.kötet: Városmarketingtől a városarculatig - válogatott tanulmányok a helymarketing területeiről
Tartalom
Előszó, tartalom |
PDF |
Jenes Barbara |
Helyértékesítés, helypromóció, helymarketing, helymárkázás |
PDF |
Papp-Váry Árpád Ferenc, Vas Magdolna |
A városmárkázás 6P modelljei összehasonlító elemzés |
PDF |
Papp-Váry Árpád Ferenc, Marxer Vivien Edina |
A városarculat szerepe a városmárkázásban |
PDF |
Jenes Barbara |
Településképi Arculati Kézikönyvek (TAK) helymarketing aspektusú kutatásai 2017-2022 között |
PDF |
Kasza Zsolt |
„Kis város, nagy szívvel” - Lébény márkaépítése a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Gyémánt Díjára benyújtott pályázatain keresztül |
PDF |
Bognár Laura, Papp-Váry Árpád Ferenc |
Városarculat megújítása Fót példáján keresztül |
PDF |
Jenes Barbara |
Szikszó – a kisvárosi újrapozícionálási modell - marketingorientált fejlesztés, márkázás, arculat és közösségépítés |
PDF |
Piskóti István |
SZERKESZTŐ: Jenes Barbara
ISSN 2939-516X
Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)