6.kötet: Identitásmenedzsment

Tartalom

Előszó, tartalom PDF
Müller Andor
Mire megy ki a játék? A világ új egyensúlya felé PDF
Benyhe István
A nemzeti identitás, mint fenomén – logikai tábla és példák PDF
Müller Andor
National identity as a phenomenon – logical table and examples PDF
Müller Andor
Die nationale Identität als Phänomen – logische Tabelle und Beispiele PDF
Müller Andor
Nemzeti öntudat és gazdasági prosperitás avagy A Corporate Identity elvének és gyakorlatának haszna a nemzeti öntudat és gazdasági teljesítmény összefüggésében, a globalista pénzpiacok hálózatában PDF
Müller Andor
A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben és az identitásépítésben – általános helyzetelemzés és javaslatok a 8-mezős SWOT módszerével PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc, Farkas Máté
Gondolatok a magyar filmek ideológia formálódásáról PDF
Horváth Erika
Magyarságtudat alakítása és országimázsépítés a fiatalok körében PDF
Bakonyi Péter
Magyar nemzeti értékek és hungarikumok a magyarságtudat szolgálatában – esszé PDF
Páll Imre Borisz
Magyarságtudat erősítése a diaszpóra magyarság körében PDF
Agárdy Zsófia
A felvidéki magyar közösség anyanyelvhasználatának helyzete PDF
Takács János
Magyarságtudat a 4G globális világban Az utcanevekben megjelenő valós és fiktív személyeket, foglalkozásokat és tárgyakat bemutató telefonos applikáció PDF
Magyar Katalin
Athéné identitás PDF
Tózsa István


SZERKESZTŐ: Müller Andor



ISSN 2939-516X

Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)