6.kötet: Identitásmenedzsment
Tartalom
Előszó, tartalom |
PDF |
Müller Andor |
Mire megy ki a játék? A világ új egyensúlya felé |
PDF |
Benyhe István |
A nemzeti identitás, mint fenomén – logikai tábla és példák |
PDF |
Müller Andor |
National identity as a phenomenon – logical table and examples |
PDF |
Müller Andor |
Die nationale Identität als Phänomen – logische Tabelle und Beispiele |
PDF |
Müller Andor |
Nemzeti öntudat és gazdasági prosperitás avagy A Corporate Identity elvének és gyakorlatának haszna a nemzeti öntudat és gazdasági teljesítmény összefüggésében, a globalista pénzpiacok hálózatában |
PDF |
Müller Andor |
A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben és az identitásépítésben – általános helyzetelemzés és javaslatok a 8-mezős SWOT módszerével |
PDF |
Papp-Váry Árpád Ferenc, Farkas Máté |
Gondolatok a magyar filmek ideológia formálódásáról |
PDF |
Horváth Erika |
Magyarságtudat alakítása és országimázsépítés a fiatalok körében |
PDF |
Bakonyi Péter |
Magyar nemzeti értékek és hungarikumok a magyarságtudat szolgálatában – esszé |
PDF |
Páll Imre Borisz |
Magyarságtudat erősítése a diaszpóra magyarság körében |
PDF |
Agárdy Zsófia |
A felvidéki magyar közösség anyanyelvhasználatának helyzete |
PDF |
Takács János |
Magyarságtudat a 4G globális világban Az utcanevekben megjelenő valós és fiktív személyeket, foglalkozásokat és tárgyakat bemutató telefonos applikáció |
PDF |
Magyar Katalin |
Athéné identitás |
PDF |
Tózsa István |
SZERKESZTŐ: Müller Andor
ISSN 2939-516X
Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)