4.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2022. évi kutatásai

Tartalom

Előszó, tartalom PDF
Catherine R. Feuerverger
A körkörös gazdaság és megvalósításának néhány kőszegi tapasztalata PDF
Kerekes Sándor
Mennyire ismerik fogyasztóikat a helyi élelmiszertermelők? PDF
Benedek Zsófia, Bakucs Zoltán, Nemes Gusztáv
A fenntarthatóság trianguluma PDF
Kovács Antal Ferenc
A településmarketing holisztikus modellje elmélet és gyakorlat PDF
Piskóti István
Stratégiai szemlélet a helymarketingben PDF
Jenes Barbara
Storytelling szlogenekkel: mini történetek az európai fővárosok jelmondataiban PDF
Papp-Váry Árpád Ferenc
Concertation or Convergence? How the technological Specialisation of Scaleups is Shaping the Entrepreneurial Ecosystems of the European Cities PDF
Zoltán Cséfalvay, Zoltán Szombathy
Városfejlesztési és irányítási kihívások az okos városok perspektívájából PDF
Farkas Sára
Platformok, mint a közösségi gazdaság alapjai PDF
Szabó Kinga
Túlzottan gyors fejlődés vagy buborék gazdaság? Kérdőjelek a kelet-ázsiai urbanizációban PDF
Forman Balázs
Az értékkutatás metodológiai sajátosságai a Kárpát-medencében PDF
Hágen Ádám
Nemzeti öntudat és gazdasági prosperitás avagy A Corporate Identity elvének és gyakorlatának haszna a nemzeti öntudat és gazdasági teljesítmény összefüggésében PDF
Müller Andor
Adalék Kecskemét kapuvárosi potenciáljához PDF
Korompai Attila
Kecskemét gazdasági és társadalmi versenyképessége PDF
Schuchmann Júlia
Kecskemét egyetemcentrikus nemzetközi innovációs és oktatási együttműködési lehetőségei – különös tekintettel az izraeli relációra PDF
Szolnoki Szabolcs
A világháborúk sakktáblái PDF
Tózsa István


SZERKESZTŐ: Catherine R. Feuerverger



ISSN 2939-516X

Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)