4.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2022. évi kutatásai
Tartalom
Előszó, tartalom |
PDF |
Catherine R. Feuerverger |
A körkörös gazdaság és megvalósításának néhány kőszegi tapasztalata |
PDF |
Kerekes Sándor |
Mennyire ismerik fogyasztóikat a helyi élelmiszertermelők? |
PDF |
Benedek Zsófia, Bakucs Zoltán, Nemes Gusztáv |
A fenntarthatóság trianguluma |
PDF |
Kovács Antal Ferenc |
A településmarketing holisztikus modellje elmélet és gyakorlat |
PDF |
Piskóti István |
Stratégiai szemlélet a helymarketingben |
PDF |
Jenes Barbara |
Storytelling szlogenekkel: mini történetek az európai fővárosok jelmondataiban |
PDF |
Papp-Váry Árpád Ferenc |
Concertation or Convergence? How the technological Specialisation of Scaleups is Shaping the Entrepreneurial Ecosystems of the European Cities |
PDF |
Zoltán Cséfalvay, Zoltán Szombathy |
Városfejlesztési és irányítási kihívások az okos városok perspektívájából |
PDF |
Farkas Sára |
Platformok, mint a közösségi gazdaság alapjai |
PDF |
Szabó Kinga |
Túlzottan gyors fejlődés vagy buborék gazdaság? Kérdőjelek a kelet-ázsiai urbanizációban |
PDF |
Forman Balázs |
Az értékkutatás metodológiai sajátosságai a Kárpát-medencében |
PDF |
Hágen Ádám |
Nemzeti öntudat és gazdasági prosperitás avagy A Corporate Identity elvének és gyakorlatának haszna a nemzeti öntudat és gazdasági teljesítmény összefüggésében |
PDF |
Müller Andor |
Adalék Kecskemét kapuvárosi potenciáljához |
PDF |
Korompai Attila |
Kecskemét gazdasági és társadalmi versenyképessége |
PDF |
Schuchmann Júlia |
Kecskemét egyetemcentrikus nemzetközi innovációs és oktatási együttműködési lehetőségei – különös tekintettel az izraeli relációra |
PDF |
Szolnoki Szabolcs |
A világháborúk sakktáblái |
PDF |
Tózsa István |
SZERKESZTŐ: Catherine R. Feuerverger
ISSN 2939-516X
Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)