1.kötet: Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2021. évi kutatásai
Tartalom
Előszó, tartalom |
PDF |
Tózsa István |
Fogyasztói márkaérték az országmárkázásban |
PDF |
Jenes Barbara |
A coopetition-modell új dimenziói a helymarketingben |
PDF |
Piskóti István |
Mitől lesz jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok a Covid-19 idején |
PDF |
Papp-Váry Árpád Ferenc |
Gazdasági tényezők, folyamatok és szereplők a térben |
PDF |
Korompai Attila |
A vagyoni szemléletű fenntarthatóság mérése – elmélet, gyakorlat és területi vonatkozások |
PDF |
Kovács Antal Ferenc |
Partnerség és technológia a városok fejlődésében |
PDF |
Farkas Sára |
Hiperinfláció – politika és hosszú távú ciklusok Venezuela életében |
PDF |
Forman Balázs |
Magyarország és a Kárpátok makrorégió geopolitikai/geoökonómiai helyzete a jelenleg formálódó eurázsiai erőtérben |
PDF |
Bernek Ágnes |
Ha angolra fordítunk – fordítástechnika egyetemi kutatóknak és oktatóknak |
PDF |
Catherine R. Feuerverger |
Kitörés a földrajz és a világjárvány fogságából – az izraeli innovációs ökoszisztéma jó gyakorlatai |
PDF |
Szolnoki Szabolcs |
A Lakiteleki Népfőiskola belhoni értékfeltáró kollégiumainak módszertana és a feltárt értékek megjelenítésének XXI. századi lehetőségei |
PDF |
Hágen Ádám |
Magyarságtudat, magyar identitás a Metaverzumban – a jövő értékmegőrzési módszerei |
PDF |
Tózsa István |
A nemzeti identitás, mint fenomén – logikai tábla és példák |
PDF |
Müller Andor |
SZERKESZTŐ: Tózsa István
ISSN 2939-516X
Copyright (c) 2024
KIADÓ: GAZDASÁGFÖLDRAJZI ÉS TELEPÜLÉSMARKETING KÖZPONT,
MNB TUDÁSKÖZPONT, NEUMANN JÁNOS EGYETEM, 6000 KECSKEMÉT, IZSÁKI ÚT 10.
FÜLÖP TAMÁS
SOROZAT-SZERKESZTŐ:
TÓZSA ISTVÁN (tozsa.istvan@nje.hu)